Tým lektorů kurzů pro AP

Kurzy a semináře vedeme formou diskusí, zážitkově, sdílíme zkušenosti, vzájemně se obohacujeme různými pohledy. Kreativními způsoby hledáme řešení konkrétních problémů, na které ve své práci či životě narážíte. V rámci kurzů společně hledáme cesty a zdroje vedoucí ke kvalitnímu začleňování dětí a dospělých do běžného života. Pracujeme s tím, co je nám k dispozici teď a tady.
Michaela Antalíková, DiS. |
Organizace práce ve škole a vytváření inkluzivního prostředí. |
PhDr. Kamila Balharová |
Žák se SPÚ a jeho podpora při vzdělávání. |
PaedDr. Blanka Bartošová | Komunikační dovednosti, vedení rozhovoru, augmentativní a alternativní komunikace. |
Mgr. Pavla Baxová | Inkluze, integrace, vymezení základních pojmů. Žák s mentálním postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Jana Csémy | Žák s poruchou autistického spektra a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Markéta Dobiášová | Podpora sociálních dovedností hyperaktivních a neklidných dětí. |
Mgr. Veronika Doležilová | Základní právní předpisy. |
PhDr. Ilona Fialová, PhD. | Typy zdravotního postižení - úvod, žák s tělesným postižením a jeho podpora ve vzdělávání. |
Mgr. Ľubomír Franer |
Žák se zrakovým postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Ing. Markéta Gottvaldová | Organizace práce v mateřské škole, vytváření inkluzivního prostředí. |
Mgr. Martina Hájková |
Typy zdravotního postižení. |
Mgr. Magdaléna Holubová |
Poruchy autistického spektra. |
Mgr. Lada Chudomelová |
Žák se sluchovým postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
PaedDr. Terezie Kochová |
Žák se zrakovým postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Kamila Koncova |
Žák se zrakovým postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Andrea Kostrhounová |
Žák se SPÚ a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Pavel Košák |
Žák ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. |
Mgr. Vladislava Kršková |
Úvod, inkluze, první pomoc, žák s mentálním postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Jana Kurfürstová |
Poruchy autistického spektra. |
Mgr. Olga Kusá |
Žák ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a týmová spolupráce v podpoře dítěte se SVP. |
Mgr. Klára Matuštíková |
Poruchy autistického spektra. |
Mgr. Martina Mazánková |
Typy zdravotního postižení - úvod, žák s tělesným postižením a jeho podpora ve vzdělávání, služby pro rodiče a komunikační dovednosti. |
Mgr. Lucie Obrovská, Ph. D. |
Základní právní předpisy. |
Mgr. Markéta Olbertová |
Organizace práce v základní škole a vytváření inkluzivního prostředí. |
Mgr. Šárka Pantůčková |
Asistent pedagoga a jeho úloha při vzdělávání. |
Mgr. Dagmar Pekařová |
Žák s mentálním postižením a jeho podpora při vzdělávání, praktické hledisko. |
Ivana Simandlová |
Organizace práce v mateřské škole a vytváření inkluzivního prostředí. |
Lenka Skálová |
První pomoc dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole. |
Eva Sošková, DiS. |
Žák ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. |
Kateřina Soudná |
Služby pro rodiny s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, poradenská zařízení. |
Mgr. Veronika Škopová |
Profil na jednu stránku a týmová spolupráce v podpoře dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Mgr. Ivona Špačková |
Organizace práce v mateřské škole a vytváření inkluzivního prostředí. |
Mgr. Alexandra Vavrošová |
Organizace práce v základní škole a vytváření inkluzivního prostředí. |
Mgr. Veronika Vítová |
Žák s tělesným postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Lenka Zárubová |
Žák se specifickými poruchami učení a jeho podpora při vzdělávání (výuka čtení, psaní, specifika…). |
Mgr. Alexandr Zvonek |
Žák se sluchovým postižením a jeho podpora při vzdělávání. |
Mgr. Radka Kulichová |
Žák se sluchovým postižením a jeho podpora při vzdělávání - asistentka. |